چه زود


چه زود

                

 

                                               چـــــــه زود 

                  ســـــــهم روزهـــــای خوب " یـادش بـخــــیـر " مـیشــــــود!



نظرات شما عزیزان:

امیرگل پسر
ساعت13:37---14 فروردين 1393
نظر که ندادی ولی کلا نیاز نیس لینکم کنی چون تعداد لینک هات خیلی زیاده اصن حال نمیده اینطوری

درضمن برو نگا کن ببین خدایی اینا که لینکشون کردی چند تاشون لینک وبلاگتو دارن

من رفتم نگا کردم دیدم همه الکی لینک میشن ادرس وب ادمو حذف می کنن که این لینک کردنشون یه طرفه باشه

منم از لجشون

هر کی لینکم کرده رو حذف کردم

دیگم لینکش نمی کنم

به هر حال

بیا تو نظرات وبم خودت درخواست بده لینک بشی لینکمم نکردی مهم نیس
پاسخ:نه لینک میکنم راحت ترم راستی وب من برای تو چن تا صفحه داره؟ اصلا صفحه های دیگ شو میاره؟


امیرگل پسر
ساعت23:26---13 فروردين 1393
ج نظرمو ندادی هااااااااااااا

این ادرس وبم برو توش نظر بده

khodadoost.loxblog.com
پاسخ:وااااا من ک جواب دادم باشه میرم نظرم میدم لینک هم میکنم توهم بیا حتما


امیرگل پسر
ساعت20:12---13 فروردين 1393
اهم اهم

اهم اهم

اولا سلوم نه سلام

دوما الان که نگاه می کنم تو لینک هات خیلی خیلی خیلی تعداد لینک هات زیادن لینک بشم اصن ادرس وبم معلوم نیس فایده نداره خوووووو

لینکمم نکردی نکردی من خودم لینک می کنمت چون از وبت خوشم میاد

نظرامم دوس دارم همه تایید بشن جواب داده بشن

خب ادرس وبمو میدم تو نظر بعدی

بای فاطمه جان
پاسخ:ببخشید من دیشب ج داده بودم سیستم هنگ بوده نرسیده اغا امـــــــــــــــیر


امیرگل پسر
ساعت20:49---12 فروردين 1393
سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد نظرمو تایید کن فک کنم اولین نظره تو این ماه؟؟

شاید تو هم از وبلاگ من خوشت بیاد فعلا تایید کن ادرسشو بعدا بهت میدم
پاسخ:سلوووووووم اقا امیر مرسی که اومدی بازم بیا منتظر نظرات هستم ادرس وبتم بزار همو بلینکیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, ساعت 20:12 توسط فاطمه جون✘